Obchodné
podmienky pre veľkoodberateľov
na
základe zákona č. 513/1991 Z.z
I. Obchodný vzťah
Firma DEKOR POINT, s.r.o., Podhradská 397/1, 07701 Kráľovský Chlmec, IČO: 36831301, DIČ: 2022442301, IČ DPH:SK 2022442301 si vyhradzuje právo vstúpiť do obchodného vzťahu iba
s fyzickými osobami podnikateľmi a právnickými osobami na základe registrácie
na stránke www.floratec.sk
Po zaradení podnikateľa/spoločnosti do skupiny – veľkoodberateľ bude
odberateľovi umožnený nákup výrobkov z aktuálnej ponuky firmy DEKOR POINT,
s.r.o.
Ceny
uvedené na www.floratec.sk sekcia
veľkoobchodný partner sú ceny bez DPH a
rozumejú sa ako ceny zo skladu v Kráľovskom Chlmci.
Zaslaním
záväznej objednávky odberateľ potvrdzuje svoj súhlas s týmito veľkoobchodnými
podmienkami.
II.
Objednávka
Predmet
objednávky
Predmetom objednávky môže byť akýkoľvek tovar uvedený v aktuálnej ponuke firmy DEKOR
POINT, s.r.o. na stránke www.floratec.sk
Spôsob a podmienky objednávania
-24 hodín denne cez eshop www.floratec.sk
Prijatá objednávka je záväzná. Zmeny možno realizovať iba na základe dohody
dodávateľa a odberateľa na tel. čísle 0908/543 743 resp. emailom na info@floratec.sk
Odberateľ nesmie mať vo chvíli prijatia objednávky
voči firme DEKOR POINT, s.r.o. pohľadávky
po splatnosti
Minimálna
hodnota objednávky:
-minimálna hodnota jednorazového odberu tovaru z aktuálnej ponuky je 50€ (bez
DPH)
Platba kartou Najrýchlejší spôsob platenia online. Do rozhrania platobnej brány ComGate zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód - tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, a tak budete pravdepodobne požiadaní o zadanie číselného kódu, ktorý dostanete SMS-kou od svojej banky. Online platby pre nás zabezpečuje platobná brána ComGate. Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Národnej banky. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.
Kontaktné údaje na spoločnosť ComGate Payments, a.s. :
ComGate Payments, a.s. Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267 Stornovanie
objednávky
V prípade, že odberateľ je nútený zrušiť objednávku vo veľkoobchode, musí tak
urobiť písomne, či už formou listu ako
príloha emailu alebo e-mailom. Na základe obchodnej etiky a udržiavania dobrých
obchodných vzťahov je treba o daných okolnostiach, kvôli ktorým nemožno
vybaviť objednávku, informovať veľkoobchod včas!
Pri stornovaní vyexpedovanej objednávky je dodávateľ
oprávnený fakturovať odberateľovi všetky náklady spojené s expedíciou uvedenej
objednávky, ktoré vznikli do momentu jej stornovania.
III.
Dodacia lehota
Všetky objednávky sa štandardne expedujú do 6 – 8
pracovných dní od zadania objednávky.
IV.
Dodacie podmienky
Spôsob
dopravy
-zásielkovou službou GLS Dopravné
podmienky
- náklady za doručenie tovaru 7,5 EUR ( bez DPH )
- náklady na dopravu objednaného tovaru nad 500 EUR (
bez DPH ) znáša firma DEKOR POINT, s.r.o.
- v prípade neodôvodneného neprevzatia objednaného tovaru si firma DEKOR POINT,
s.r.o. vyhradzuje právo účtovať
objednávateľovi všetky náklady spojené s expedíciou.
Preberacie podmienky
Pri preberaní zásielky je odberateľ povinný prekontrolovať jej neporušenosť. Ak
odberateľ zistí, že zásielka je
poškodená a mohlo dôjsť k poškodeniu tovaru, alebo jeho strate, odberateľ
zásielku buď neprevezme, alebo je povinný túto skutočnosť zapísať do
prepravného listu zásielkovej služby.
V prípade zistenia nezrovnalosti s faktúrou pri preberaní tovaru je potrebné
toto oznámiť najneskôr do 3 pracovných dní do firmy DEKOR POINT, s.r.o. , 0908/543 743 resp. emailom na info@floratec.sk
V. Platobné podmienky
-platba v hotovosti zásielkovej službe pri prevzatí tovaru formou dobierky
-platba
bankovým prevodom na základe zálohovej
faktúry
VI.
Predajné podmienky
Ak si dodávateľ
zorganizuje predajnú akciu, tieto položky budú označené napr. ako AKCIA, ZĹAVA a iné.
VII.
Reklamácia tovaru
Reklamovaný tovar prijímame na základe fotokópie
pôvodnej faktúry a vyplneného reklamačného protokolu.
Náležitosti reklamačného protokolu:
·
čitateľne
vyplnený protokol
·
meno a adresa
zákazníka
·
doklad o nákupe
tovaru
·
presný popis
závady
Reklamačné konanie je samotný proces vysporiadania vzniknutej reklamácie. Tento
proces sa riadi platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a reklamačnými
podmienkami pre veľkoodberateľov.
Tovar nám zašlite na našu adresu:
DEKOR POINT, s.r.o.
Podhradská 397/1, 077 01 Kráľovský Chlmec
(prepravné náklady hradí zákazník). Peniaze Vám budú následne vrátené na
Váš bankový účet. Tovar neposielajte dobierkou, takáto zásielka nebude v našej
spoločnosti prebraná.
Záručné
podmienky definujú podmienky v súlade s ktorými preberá fi. DEKOR POINT, s.r.o. zodpovednosť za vzniknuté vady. Riadia sa
platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Všeobecnými záručnými
podmienkami.
Každá
reklamácia je odborne posúdená a spotrebiteľ je písomne informovaný o výsledku
reklamačného konania.
VIII. Záručná doba
DEKOR POINT, s.r.o. sa riadi záručnými podmienkami,
ktoré sú v súlade s Obchodným zákonníkom § 429 a nasl. ktorá je stanovená na 1
rok.
IX.
Záverečné ustanovenia
Všetky dodávateľsko-odberateľské vzťahy sú riešené v
zmysle platných ustanovení Obchodného zákonníka.
Upozornenie:
DEKOR POINT, s.r.o.
predáva
odberateľom tovar, ktorý je určený k ďalšiemu predaju, a preto
neposkytuje služby záruky, ktoré sú podľa Občianskeho zákonníka a zákona na
ochranu spotrebiteľa určené pre predaj konečným spotrebiteľom.
Zľavy, Akcie, možnosti darčekov a dopravy zdarma sú určené
výhradne pre konečných spotrebiteľov, maloobchodných odberateľov a neplatia pre
VEĽKOODBERATEĽOV!
V Kráľovskom Chlmci, dňa 3.11.2018
|